niedziela, 8 marca 2020

Opracowanie piosenki GRITA!

Dzisiaj zapraszam Was na opracowanie nowej piosenki GRITA, którą już w całości możecie wysłuchać. Już jutra rusza emisja dalszych odcinków w Polsce, a za tydzień będziemy mogli zobaczyć drugi sezon. Zapraszam!



Tekst po hiszpańsku! 
GRITA
Me enseñaron que para ganar
Hay que saber perder (eh, eh)
Y aprendido que para volar
También hay que caer

Cuántas batallas perdidas
Y tantas heridas
Que guardas mi corazón

Mi hicieron ser más valiente
Soy mucho más fuerte
La suerte está a mi favor

Hoy quiero gritar
Volver a volar
El fuego en mis venas
Lo voy a encender

Hoy quiero ganar
Como imaginé
Mi sueño está intacto
Mucho más que ayer

Mi corazón estalla
Mi piel es la medalla
Vivir este momento
Una y otra vez

Son tantas emociones
Colores y canciones
El viento me acompaña
Una y otra vez

Na na ieh
Na na ieh
Na na ieh
Eh eh

Baila, baila que salga el Sol
Baila, baila que esta canción
Muévete, siéntelo
Vívelo con amor

Baila, baila que salga el Sol
Baila, baila que esta canción
Muévete, siéntelo
Vívelo con amor

Las batallas perdidas
Y tantas heridas
Que guardas mi corazón

Mi hicieron ser más valiente
Soy mucho más fuerte
La suerte está a mi favor

Hoy quiero gritar
Volver a volar
El fuego en mis venas
Lo voy a encender

Hoy quiero ganar
Como imaginé
Mi sueño está intacto
Mucho más que ayer

Mi corazón estalla
Mi piel es la medalla
Vivir este momento
Una y otra vez

Son tantas emociones
Colores y canciones
El viento me acompaña
Una y otra vez

Na na ieh
Na na ieh
Na na ieh
Eh eh

Baila, baila que salga el Sol
Baila, baila que esta canción
Muévete, siéntelo
Vívelo con amor

Baila, baila que salga el Sol
Baila, baila que esta canción
Muévete, siéntelo
Vívelo con amor

Me enseñaron que para ganar
Hay que saber perder (eh, eh)
Y aprendido que para volar
Hay que creer
Tekst po polsku:
KRZYK
Nauczyli mnie, jak wygrywać
Musisz wiedzieć, jak stracić (huh, huh)
I nauczyłem się latać
Ty też musisz upaść

Ile przegranych bitew
I tyle ran
Że trzymasz moje serce

Sprawili, że jestem odważniejszy
Jestem znacznie silniejszy
Szczęście jest na moją korzyść

Chcę dziś krzyczeć
Leć z powrotem
Ogień w moich żyłach
Zamierzam to włączyć

Chcę dzisiaj wygrać
Tak jak sobie wyobrażałem
Moje marzenie jest nienaruszone
Znacznie więcej niż wczoraj

Moje serce eksploduje
Moja skóra to medal
Żyj tą chwilą
W kółko

Jest tyle emocji
Kolory i piosenki
Wiatr mi towarzyszy
W kółko

Na na ieh
Na na ieh
Na na ieh
Uh

Tańcz, tańcz, pozwól wschodzić słońcu
Tańcz, zatańcz tę piosenkę
Porusz to, poczuj to
Żyj z miłością

Tańcz, tańcz, pozwól wschodzić słońcu
Tańcz, zatańcz tę piosenkę
Porusz to, poczuj to
Żyj z miłością

Przegrane bitwy
I tyle ran
Że trzymasz moje serce

Sprawili, że jestem odważniejszy
Jestem znacznie silniejszy
Szczęście jest na moją korzyść

Chcę dziś krzyczeć
Leć z powrotem
Ogień w moich żyłach
Zamierzam to włączyć

Chcę dzisiaj wygrać
Tak jak sobie wyobrażałem
Moje marzenie jest nienaruszone
Znacznie więcej niż wczoraj

Moje serce eksploduje
Moja skóra to medal
Żyj tą chwilą
W kółko

Jest tyle emocji
Kolory i piosenki
Wiatr mi towarzyszy
W kółko

Na na ieh
Na na ieh
Na na ieh
Uh

Tańcz, tańcz, pozwól wschodzić słońcu
Tańcz, zatańcz tę piosenkę
Porusz to, poczuj to
Żyj z miłością

Tańcz, tańcz, pozwól wschodzić słońcu
Tańcz, zatańcz tę piosenkę
Porusz to, poczuj to
Żyj z miłością

Nauczyli mnie, jak wygrywać
Musisz wiedzieć, jak stracić (huh, huh)
I nauczyłem się latać
Musimy uwierzyć
Już jutro premiera 21 odcinka, więc zapraszam do zakładki odcinki!

Zapraszam do obserwowania bloga i instagrama!
❤ DBP ❤

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia