środa, 4 września 2019

Premiera serialu Bia w Polsce!!!


Już dzisiaj wiemy kiedy będzie Polska premiera pierwszego sezonu naszego ulubionego serialu Bia. Dziękuję bardzo za podesłanie mi tych informacji.  Jeśli chcecie poznać dzień w którym będziecie mogli wreszcie oglądnąć serial po polsku zapraszam do rozwinięcia


Wszystko za sprawą tego screena



Tak! Dobrze widzicie premiera w Polsce odbędzie się już 11 listopada. Oczywiście zawsze mogłaby być trochę wcześniej, ale cieszmy się z tego co mamy i z tego że już wiemy kiedy ona będzie. 

Jest to informacja potwierdzona na 90%, więc gdyby się coś zmieniło oczywiście będę informować!

Zapraszam do obserwowania bloga i instagrama! 

❤ DBP ❤

6 komentarzy:

  1. Ten serial zapowiada się interesująco... Na pewno będę go oglądać!

    OdpowiedzUsuń
  2. Według mnie jesteście najlepszym blogiem o Bii. Bardzo chciałabym oglądać ten serial, ale nie mam Disney'a.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, mam pytanie. Na jakiej stronce znalazłaś tą informację?

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć czy odcinki będą wrzucane na blog?
    Bo ze względu na szkołę muszę być w innym mieście a w pokoju, który wynajmuje nie mam kanału Disney channel nie stety.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej kiedy nowe odcinki w Polsce ?
    Proszę o szybką odpowiedź

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam dziś jest 12.08.2020 a kiedy będzie 2 sezon bii? Oczekuję na wiadomść i serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia